Zwroty i reklamacje

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów lub reklamacji, prosimy o kontakt. Nasz zespół chętnie pomoże w rozwiązaniu wszelkich problemów.

Zwroty

W naszym sklepie internetowym z rękodziełami dbamy o prawa konsumentów i działamy zgodnie z obowiązującymi przepisami polskiego prawa. Poniżej przedstawiamy zasady zwrotów i reklamacji, które są zgodne z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Zwroty (Odstąpienie od umowy) Zgodnie z polskim prawem, każdy konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy: - Należy poinformować nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mailem). - Towar powinien zostać zwrócony nie później niż 14 dni od dnia zgłoszenia odstąpienia od umowy. - Koszt odesłania towaru ponosi konsument, chyba że uzgodnimy inaczej. - Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, kompletny i w oryginalnym opakowaniu, o ile to możliwe. - Zwrot środków nastąpi nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru, przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przy zakupie, chyba że uzgodnimy inaczej. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku: - produktów wykonanych na indywidualne zamówienie lub spersonalizowanych według specyfikacji klienta; - towarów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do użycia; - przedmiotów, które zostały otwarte po dostarczeniu i nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub higienę.

Reklamacje

Reklamacje Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem, konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi za wady zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. W przypadku reklamacji: - Prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub pisemny, aby zgłosić wadę produktu. - Konsument ma prawo żądać naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeżeli wada jest istotna. - Reklamację można złożyć w ciągu 2 lat od daty zakupu, ale należy zgłosić wadę w terminie do 12 miesięcy od jej wykrycia. - Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia. O wyniku reklamacji poinformujemy konsumenta w formie pisemnej lub elektronicznej.